• Print
  • Email

Ο ύπνος κατά τη διάρκεια του τρίτου τρίμηνου

Καθώς ο λεγόμενος «μήνας του μέλιτος» της εγκυμοσύνης σας τελειώνει, τελειώνει και ο νυχτερινός σας ύπνος. Μελέτες δείχνουν ότι η ποιότητα του ύπνου κατά το τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης είναι χειρότερη από ποτέ (μόλις γεννηθεί το μωρό σας, ωστόσο, μπορεί να αναπολείτε ακόμα και αυτή την περίοδο).

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε άνετα

Από εδώ και πέρα, ο ποιοτικός ύπνος αρχίζει να γίνεται πολυτέλεια. Η κοιλιά σας είναι αρκετά μεγάλη για να μπορείτε να ξαπλώνετε άνετα. Εάν κοιμηθείτε στην αριστερά σας πλευρά, με μαξιλάρια ανάμεσα στα πόδια σας και πίσω από την πλάτη σας και δεν δείτε βελτίωση, προμηθευτείτε ένα κρεβάτι με ανάκληση. Καθώς η κοιλιά σας θα γίνεται σαν «καρπούζι», ίσως να βολεύεστε καλύτερα αν κοιμάστε ανάσκελα ,με δύο μαξιλάρια κάτω από  το κεφάλι και ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα.

Η κύστη σας πιέζεται και πάλι

Θυμάστε το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σας, όταν περνούσατε αρκετό χρόνο κάθε μέρα στο μπάνιο; Θα παρατηρήσετε λοιπόν ότι η ανάγκη αυτή γίνεται και πάλι αρκετά έντονη. Αυτή τη φορά οφείλεται στην ανάπτυξη του μωρού σας, το οποίο ασκεί πίεση στην ουροδόχο κύστη σας. Μειώστε τον αριθμό των νυχτερινών σας επισκέψεων στο μπάνιο, πίνοντας λιγότερα υγρά αργά το απόγευμα και το βράδυ και αδειάζοντας την κύστη σας σε κάθε επίσκεψη στην τουαλέτα. Μην εκπλαγείτε επίσης αν μείνετε άγρυπνοι από καούρες, κράμπες στα πόδια, το σύνδρομο των ανήσυχων ποδιών, το ροχαλητό και φυσικά κινήσεις και κλωτσιές του μωρού σας.

001namesstroke

003Anaptixistroke

002Astrologystroke

004Ipsosstroke

Η ομάδα μας

Πατήστε εδώ για να γνωρίσετε τη συντακτική ομάδα και τους συνεργάτες του LoveBaby.gr

Δημοσκόπηση

Ποια είναι η γνώμη σας για την αποθήκευση βλαστοκυττάρων;