• Print
  • Email

Υπέρβαρη στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

  • Φάτε ένα καλό πρωινό. Έτσι θα βάλετε γερές βάσεις για όλη την ημέρα. Ένα πρωινό με πρωτεΐνες, λιπαρά, υδατάνθρακες και ίνες, θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα το υπόλοιπο της ημέρας.
  • Τρώτε μικρά γεύματα με σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας, αντί για τρία κανονικά γεύματα.
  • Συμπεριλάβετε πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα και σνακ και αποφύγετε τροφές με κατεργασμένη ζάχαρη ή κατεργασμένο λευκό αλεύρι. Αυτό βοηθά στην σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας και κρατά την πείνα υπό έλεγχο.
  • Εντάξτε τα φρούτα και τα λαχανικά στα γεύματά σας με δημιουργικούς τρόπους: Πασπαλίστε τα αυγά στο πρωινό σας με ανάμεικτα ψιλοκομμένα λαχανικά ή αλείψτε ψωμάκια, χαμηλά σε λιπαρά, με ψιλοκομμένα κολοκυθάκια ή καρότα. Φέτες μήλου ή αγγουριού δίνουν υπέροχη γεύση στα σάντουιτς. Τέλος μπορείτε να προσθέσετε στις σαλάτες σας κομμάτια μήλου, αποξηραμένα βατόμουρα ή σταφίδα καθώς και ψιλοκομμένα ή αποξηραμένα βερίκοκα.
  • Σύμφωνα με μια μελέτη, οι μεγαλόσωμες γυναίκες μπορεί να χρειαστούν περισσότερο φολικό οξύ από τις μικρόσωμες γυναίκες, για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να παίρνουν καθημερινά με 1 mg φολικού οξέος πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • Επιλέξτε καλά ακόρεστα λιπαρά (π.χ. ελαιόλαδο, φυστικέλαιο), αντί κορεσμένων και υδρογονωμένων κακών λιπαρών (π.χ. ζωικά λίπη, φοινικέλαιο, μαργαρίνη).

Έρρικα Παπαβενετίου
Γενικός οικογενειακός γιατρός-σύμβουλος διατροφής
Μέλος της Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας

001namesstroke

003Anaptixistroke

002Astrologystroke

004Ipsosstroke

Η ομάδα μας

Πατήστε εδώ για να γνωρίσετε τη συντακτική ομάδα και τους συνεργάτες του LoveBaby.gr

Δημοσκόπηση

Ποια είναι η γνώμη σας για την αποθήκευση βλαστοκυττάρων;