• Print
  • Email

Παίζω και μαθαίνω

Το παιχνίδι είναι το πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά μαθαίνουν και αναπτύσουν δεξιότητες όπως  η γλώσσα η κοινωνικότητα και η γνωστικότητα (Barnett, 1990). Επιπλέον, είναι κύρια απασχόληση των παιδιών και από μόνο του έχει υψηλή συνεισφορά στην υγεία και την ευημερία τους (Canadian Association of occupation Therapists, 1996). Η διάθεση του παιδιού για παιχνίδι θεωρείται έμφυτο χαρακτηριστικό των παιδιών το οποίο θα τους συνοδεύει ώντας πια ενήλικες.(Barnett, 1991, Lieberman, 1977). Ωστόσο, οι εκδηλώσεις της διάθεσης του παιδιού για παιχνίδι σχετίζεται με την υποστήριξη του περιβάλλοντος (Bronson & Bundy, 2001) και ως εκ τούτου μπορεί να είναι μια δεκτική παρέμβαση.

Έχουν αναπτυχθεί πολλές θεωρίες γύρω απο το παιχνίδι πολλές απο τις οποίες μιλούν για στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού. Μία απο αυτες τις θεωρίες είναι και αυτή της Tkata, N.(Takata's Play Epochs) όπου χωρίζει το παιχνίδι σε Αισθητικοκινητική εποχή όπου ανήκει η ηλικιακή ομάδα 0 μέχρι 2 ετών, σε συμβολική και απλή κατασκευαστική εποχή από 2 μέχρι 4 ετών, σε δραματοποιημένο, πολύπλοκο κατασκευαστικό και προοργανωμένο παιχνίδι από 4 μέχρι 7 ετών, σε  εποχή του παιχνιδιού με κανόνες από 7 μέχρι 12 ετών και τέλος την εποχή της ψυχαγωγίας από 12 μέχρι 16 ετών (Bryze, K. 1997). Το παιχνίδι αποτελεί την κύρια ασχολία των παιδιών καθώς θεωρείτε ο τρόπος προετοιμασίας των παιδιών για την εργασία ως ενήλικες ως εκ τουτου οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως μέσο για την επίτευξη της παρέμβασης αλλά και για την μέτρηση της ανάπτυξης (Canadian Association of occupation Therapists, 1996).

 

Κωνσταντίνα Μακρή
Εργοθεραπεύτρια

001namesstroke

003Anaptixistroke

002Astrologystroke

004Ipsosstroke

Η ομάδα μας

Πατήστε εδώ για να γνωρίσετε τη συντακτική ομάδα και τους συνεργάτες του LoveBaby.gr

Δημοσκόπηση

Ποια είναι η γνώμη σας για την αποθήκευση βλαστοκυττάρων;