3+ χρονών

1lbpl

Το παιχνίδι είναι το πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά μαθαίνουν και αναπτύσουν δεξιότητες όπως η γλώσσα η κοινωνικότητα και η γνωστικότητα (Barnett, 1990).

Επιπλέον, είναι κύρια απασχόληση των παιδιών και από μόνο του έχει υψηλή συνεισφορά στην υγεία και την ευημερία τους (Canadian Association of occupation Therapists, 1996). Η διάθεση του παιδιού για παιχνίδι θεωρείται έμφυτο χαρακτηριστικό των παιδιών το οποίο θα τους συνοδεύει ώντας πια ενήλικες. (Barnett, 1991, Lieberman, 1977). Ωστόσο, οι εκδηλώσεις της διάθεσης του παιδιού για παιχνίδι σχετίζεται με την υποστήριξη του περιβάλλοντος (Bronson & Bundy, 2001) και ως εκ τούτου μπορεί να είναι μια δεκτική παρέμβαση.

Έχουν αναπτυχθεί πολλές θεωρίες γύρω απο το παιχνίδι πολλές απο τις οποίες μιλούν για στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού. Μία απο αυτες τις θεωρίες είναι και αυτή της Tkata, N. (Takata's Play Epochs) όπου χωρίζει το παιχνίδι σε Αισθητικοκινητική εποχή όπου ανήκει η ηλικιακή ομάδα 0 μέχρι 2 ετών, σε συμβολική και απλή κατασκευαστική εποχή από 2 μέχρι 4 ετών, σε δραματοποιημένο, πολύπλοκο κατασκευαστικό και προοργανωμένο παιχνίδι από 4 μέχρι 7 ετών, σε εποχή του παιχνιδιού με κανόνες από 7 μέχρι 12 ετών και τέλος την εποχή της ψυχαγωγίας από 12 μέχρι 16 ετών (Bryze, K. 1997).

Το παιχνίδι αποτελεί την κύρια ασχολία των παιδιών καθώς θεωρείτε ο τρόπος προετοιμασίας των παιδιών για την εργασία ως ενήλικες ως εκ τουτου οι εργοθεραπευτές χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως μέσο για την επίτευξη της παρέμβασης αλλά και για την μέτρηση της ανάπτυξης (Canadian Association of occupation Therapists, 1996).

Μακρή Κωνσταντίνα
Εργοθεραπεύτρια



Αυτό είναι δικό μου-όχι δικό σου
01-paix-lb

Ηλικία: Από 3 ετών
Αριθμός: Από ένα παιδί και πάνω
Υλικά: σερβίτσιο, πηλός
Χρόνος: 20 λεπτά
Χώρος: ένα τραπέζι
Εμψύχωση, συντονισμός από ενήλικο

Πολλές φορές μπορεί να αποφευχθεί ένας καυγάς όταν είναι ξεκάθαρο σε ποιόν ανήκει τι. Σίγουρα τα παιδιά βρίσκουν ομορφότερα και καλύτερα τα παιχνίδια που ανήκουν σε κάπο. Η ζήλια εμφανίζεται όταν τα παιδιά νιώθουν ότι δεν έχουν «αρκετά» στην κατοχή τους (υλικά αλλά και μεταφορικά). Η κατάσταση εκτονώνεται όταν συσχετίζουμε κάποια συσχετίζουμε κάποια αντικείμενα με συγκεκριμένα πρόσωπα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Όλοι στην οικογένεια παίρνουν από ένα απλό και απέριττο σερβίτσιο (πιρούνι, κουτάλι). Η δημιουργία του καθενός είναι αυτή που θα κάνει το σερβίτσιο ξεχωριστό. Ακολούθως , ο καθένας πλάθει τα δικά του στολίδια από τον πηλό που βρίσκεται στο κέντρο του τραπεζιού (τα στολίδια πρέπει να αγκαλιάζουν περιμετρικά τη λαβή του σερβίτσιου, γιατί διαφορετικά μπορεί να ξεκολλήσουν).

Μετά τη δημιουργία το κάθε αντικείμενο αποκτά ιδιαίτερη αξία για τον καθένα χωριστά και απαγορεύεται η χρήση από άλλο μέλος της οικογένειας χωρίς άδεια

Μπίλη Ρήγα-Κωνσταντάρα
Dr. Psych., Dipl. Pädag.
Διευθύντρια του Διαδραστικού Ευρωπαικού Σχολείου

Griechisch-deutscher Vorschul-Kindergarten
Δεμέστιχα 4 | 166 72 Βάρκιζα | T 210 8974143

des-logo01

 

Περισσότερα Παιχνίδια...
 

001namesstroke

003Anaptixistroke

002Astrologystroke

004Ipsosstroke

Λέξεις κλειδιά

Η ομάδα μας

Πατήστε εδώ για να γνωρίσετε τη συντακτική ομάδα και τους συνεργάτες του LoveBaby.gr

Δημοσκόπηση

Ποια είναι η γνώμη σας για την αποθήκευση βλαστοκυττάρων;